måndag 7 december 2009

Måndag trög morgon

Det kan ju inte vara lagligt att vara så här trött som jag är. Varför sover jag så dåligt för? Jag har sovit sammanlagt ca 10 timmar de 2 senaste nätterna och jag behöver just nu ca 10 timmar per natt. så hälften känns inte så roligt. Jag vill hem igen!


Igår var jag och faster hos våra änglasöner och tände ljus och la en liten jul dekoration. Saknaden blev väldigt påtaglig när vi senare på kvällen fick en låt spelad för oss vilket visade sig vara samma låt som vi hade på min Hampus begravning. Tårarna gick inte att hålla tillbaka och en och en annan tår rann längst mina kinder.
Boken läste jag en del igår också. Men fortfarande massor kvar. Så det får bli hemgång efter jobbet idag. Plus att tvätten måste fixas för det är tydligen ingen annans än mitt jobb.
Hoppas ni får en toppen dag!

1 kommentar:

  1. Du är så himla duktig med det du tar dej för, och snart kommer din "belöning" för mödan! Jobbiga dagar är till för att kämpa sig igenom. Stora kramen från mej för att du är bäst gumman!

    SvaraRadera