söndag 20 december 2009

Söndag 4:e advent

Jag känner mig helt slut. Idag har jag och gubben vart hemma hos mamma och ätit lunch och fikat eftersom min lillebror fyller 13 år på Tisdag.
Det var trögt att komma upp i morse då det var så jävla kallt här hemma. Både jag och gubben springer nu runt hesa och snorar och nyser. Fan att dom inte fixar till i denna lägenhet. Vi har alltså bokstavligen 16 grader kallt här hemma. Det är inte ens lagligt! Konstigt att vi går runt och fryser och blir sjuka.


Nu har vi precis städat av här hemma och tänt en massa värme ljus i hopp om att det skulle bli varmare. Men ikke det inte. Fryser precis lika mycket nu som innan och då har vi ändå städat i två timmar. Ryggen min säger nu stopp. Så det är ju bara att lyssna på den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar