tisdag 1 december 2009

Tisdag 1 December

Äntligen December! Vart är min snö? Snart är det jul!!!


Mycket att göra på jobbet. Men just nu tog jag mig en liten paus medans jag ända var ensam.
Nya tjejen har börjat arbeta idag. Jag hoppas allt ska gå bra och att hon lär sig snabbt och bra så jag inte behöver känna oro sen. Varför jag skulle göra det vet jag inte.
Igår var jag hemma hos Sandra och plugga fram mig ännu mer i boken. Snart klar! *stolt* Hoppas jagblir iallafall godkänd!
Jag tror att jag och gubben ska åka och handla lite idag vi handlade så lite sist så nu är det mesta slut. Han är sjuk min gubbe i halsfluss så jag är lite rädd för att bli smittad. Jag får nämligen just halsfluss väldigt lätt och alltid när jag är sjuk. Usch det är jag inte sugen på.
Jag undrar om jag ska julpynta lite hemma idag. Jag har inte bestämmt mig men jag kanske kan ta fram lite iallafall. Jag vill gärna ha glitter och ljus! Jag älskar glitter!! Även när jag ska gå ut på krogen vill jag ha mycket glitter. Det är något som jag är svag för... Glitter!!
Nepp nu ska jag återgå till arbetet. Hoppas ni har en trevlig dag!

2 kommentarer:

  1. Gomorron ....hoppas du får en fin dag idag. Jag sitter vaken för jag kan inte sova, men vi hör senare idag..ha de gott! kram

    SvaraRadera
  2. Du måste vara ner, å ta det lite lugnt! Du har säkert fått bra poäng på dina studier. Hoppas halsflussen inte biter denna gång. Jag hade ofta halsfluss mella 15-22 efter det lugnade det ner sig men... Då fick jag istället bihåleinflammation nån gång om året runt feb-mars suck. Jaja nu pratar vi dig... Å du ska ta det lite lugnare. Du bakar, stressar, pluggar å jobbar???? Hur orkar du? Jaja tur att lilla bebben snart kommer, då måste du välja annan väg. Men jag tror att lussikatterna blev kanon bra å goa. Å du kommer att bli en toppen morsa, å denna lilla nr 2 som blir 1, kommer troligen att bli allas lilla favorit å gottegris hahaha.

    Lova varva ner!

    Kram från morsans kusin Lena i Götet.

    lena_lindblom@hotmail.com

    http://vardagslivet.webblogg.se/

    SvaraRadera