söndag 27 december 2009

Nedräkning...


Jag väntar och väntar... Hoppas bebis kommer snart. Alla får sina bebisar nu. Grattis till både Lindah och Anna som nu fått sina pluttar!
Nu för tiden börjar jag få illamående helt plöttsligt. Det är ett sånt tryck på mina innreorgan tror jag. Kanske känner jag detta eftersom jag har tid att känna efter nu efter min hektiska höst. Snart är det iallafall över. Och det ska bli så mysigt att ha bebis i famnen istället för i magen om allt nu går som det ska. Hoppas du vill stanna hos mamma och pappa lilla underverk.
Just nu är jag hemma hos faster. Jag har kört mina kusiner till bussen för dom skulle åka hem idag. Lite jobbigt var det även för mig. Jag tycker om att ha alla mina nära och kära i närheten. Inte flera mil bort. =( Men snart ses vi ju igen.
Jag ska åka och storhandla om ett tag. Gubben följde inte med mig in till södertälje så jag får ta shoppingen själv. Men han får sedan hjälpa mig att bära när jag kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar