söndag 24 januari 2010

Bebis vart är du?

Ingen bebis inatt heller. Hmm... Jaja. Idag blir det tvättstyga med faster. Spring i trappor samt skura ugnen har jag bestämmt. För där hände det en liten olycka igår =)
Annars är ju hela hennes lägenhet ren så då vet jag inte vad mer det finns att göra. Hemma tog jag tag i ett stort disklass imorse så då var det gjort också. Duktig jag är. Allt för att jag ska komma igång så bebis kanske vill ut. För med tjat hjälper det inte har jag ju märkt.


Sen kanske det blir bakande idag? Vi får se vad dagen bjuder på.

Grattis till min älskade lilla morfar på födelsedagen vill jag iallafall passa på att säga.
Jag älskar dig världens bästa morfar!

Ha en fin söndag alla!

1 kommentar:

  1. hoppas den tittar ut snart! Kanske om du bara sätter dig ner och tar det lite lugnt :-) Ta ett avkopplande bad det förtjänar du

    SvaraRadera