lördag 2 januari 2010

Lördagskväll

Här är det lugnt. Jag och faster sitter och poppar musik. Vi tänkte gå ut på krogen och dansa men så kom vi på i sista stund att jag var gravid och att hon hade ont i ryggen. Typiskt! =)
Så istället sitter vi här och vräker i oss det sista av julen. Chocklad tomtarna. Då börjar man må illa också. Men det är det värt det är ju gott!
Ny kalender är nu införskaffad så jag är redo för detta år också vilket ska bli mitt lyckoår och skänka mig mycket lycka och framgång har jag bestämmt! Det är nämligen nu som allt ska vända. Allt elände som vart ska vara ett minne blott. Nu är det min tur att få må bra. Så det så! Och det bestämmer jag heelt själv!
Hoppas ni alla där ute i vida världen har en mysig Lördags kväll!

1 kommentar:

  1. Hahaha å det kom ni på nu??? Med den maggen haha

    Kram Lena

    SvaraRadera