tisdag 5 januari 2010

Tisdag morgon..

Jag sitter här med mitt te och är inte ett dugg lycklig just nu.


Sådan ilska och besvikelse jag känner nu. Jag hatar när folk lovar saker och sen inte håller dem. Så det har nu på morgonen kommit ett par tårar.
Jag vaknade idag klockan 9. Det ser ut som mina långa sovmornar verkar vara slut nu.
När jag kom hem igår hade jag fått brev av några som ska komma och besikta lägenheten. Dom kommer på Fredag mellan 08:00-12:00. Vad är det för tid att ge? Men jaja jag ska stanna hemma just då så dom får besikta den.
Aja för mycket irretation för mig just nu så jag har inget vettigt att skriva.
Vi hörs senare!

1 kommentar:

  1. Skruttan, lägg ingen energi på andras konstiga beteenden. Du vinner inget på det mer än att du blir ilsken och trött och lessen. Lite som det där med R och beskitningskvinnan....Vissa saker kan vi inte ändra på, man får gilla läget bara. Upp me hakan! Stora varma kramar!

    SvaraRadera