fredag 15 januari 2010

Väntan


I natt strax innan 12 fick min ingifta bror och hans tjej en liten pojke. Grattis till er!
Nu känns det som att hela världen har fött barn före mig. Även fast jag födde 2008 men jag vill vara klar med detta nu. Alla har fått sina små de gått och väntat på nu. Jag kan inte ens njuta av min graviditet längre det känns bara jobbigt och långtråkigt. Visst är det mysigt att vara gravid men nu känns det som att det får vara bra faktist. Men det är ju så här det ska kännas i slutet. Man ska väl vara så less på allt att man inte bryr sig om förlossningen sen.
Idag ska jag åka till faster och baka tror jag vi kom överäns om igår. Vi kom på att allt gott som vi gjort under julen nu är slut så nu vill vi göra nytt. Det är roligt. Och då går dagen på också =)
Nu ska jag sätta på mig lite smink tror jag.
God morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar