onsdag 13 januari 2010

Onsdag idag..

Igår blev det inget skrivande för mig. Jag hade verkligen inget att skriva om. Först var jag på möte med Robert sen åkte jag hem till Jessica. Där mös jag med henne och Leon. Alvin var ju på dagis. Efter det pallrade jag mig vidare hem till faster och fikade en stund. sen hem till pappsen och lämnade lite vovvemat åt deras vovvar =)
När jag var på väg därifrån ringer gubben till mig och säger att hans nycklar ligger kvar i uppsala så han kommer inte in i bilen.Så jag fick åka och hämta honom. Sen åkte vi hem och fixade lite mat.

Idag åker vi på en liten roadtripp till Uppsala då för att hämta gubbens nycklar plus jacka. Det är 28 mil fram och tillbaka. Men det kan ju vara kul att åka någonstans också även om det nu inte var någon rolig stans vi skulle =)
Imorgon är det ultraljud igen. Ska bli spännande att se vad som sägs. Hur stor min lilla bebis är nu.
Nepp nu ska jag dricka mitt te här innan det svalnar. Måste blädra igenom dagens tidningar också.
Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar