tisdag 5 januari 2010

Fortfarande snö och kallt

Ja idag har tempraturen gått ner ända till -20. Kallt som attan. Men snart gnäller vi att det är för varmt istället =) Aldrig nöjda.


Idag var jag hemma hos Sandra. Vi tog oss en promenad på ca 30 min med hennes vovve och dotter. Skönt att röra på sig. Dessvärre var mina lår så kalla att jag trodde de hade fryst sönder och höll på att trilla av.
Nu är jag hos faster och fortsätter puttra på denna pissiga dag som jag nu tycker detta är. Så inte har jag sagt så överdrivet många ord idag inte. Har inte så jätte mycket att säga heller för den delen. Så blir det när man är trött och arg. Hoppas iallafall bebis kommer snart. Denna bäckensmärta blir ju inte bättre när jag inte längre tycks kunna sova så bra på nätterna. Sen får jag för mig att lyfta på benen då jag ska byta sovställning. Och då kan jag lova er att jag nästan gråter blod för att det gör så ont. Måste börja använda bältet jag fick låna av mina kära vän Jessica igen. Då kanske det blir bättre.
Färdig klagat för nu.
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar