fredag 22 januari 2010

Fredag

Idag har jag vart på stan med Jessica, Alvin, Leon och vovvarna. Mycket trevligt. Sen blev jag bjuden på lunch på donken av dom. Tack tack =)

Efer det åkte jag hem till faster där jag nu är. Vi har mublerat om lite här och städat.

Så nu är det som ett helt nytt vardagsrum. Vi jobbar på att få ut bebis men bebis vill minnsan inte komma ut. Det är tydligen vart och gosigt där inne.
Vad kvällen mer bjuder på återstår att se. Men det blir väl "lets dans".

Mitt sista barnmorskebesök gick bra. Allt såg bra ut och bebis är fixerad men tydligen inte riktogt helt. Hon sa att den är fixerad men om hon tog i lite skulle hon få loss bebis. Men den var minnsan på väg ner helt. =)
Inte hade jag gått upp något heller och det känndes skönt faktist. Nu slog hjärtljuden i 146.

Ha en trevlig kväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar