torsdag 28 januari 2010

Sista dagen på BB


Åh det ska bli så skönt att komma hem och försöka komma igång med vardagen på hemmaplan. =)
Just nu ligger bebis (som verkar förbli namnlös) och sover och gubben är hos Jessica och hämtar bilbarnstol mm så vi får komma hem sen.
Jag måste säga att jag känner mig otroligt lycklig inte visste jag att det kunde bli så här bra med allt. Han är perfekt vårt lilla underverk och frisk och mår bra också.
Magen på lillen har kommit igång också. Har bytt 5 stycken bajjablöjjor på honom redan. Spännande va? Hahaha.
Nepp nu ska jag fixa ihop våra saker lite här så det bara är att åka sen när guben kommit och vi pratat med dotorn.
Ha en fin dag!

6 kommentarer:

  1. Pontus skulle passa bra med brorsans namn :)

    SvaraRadera
  2. Så himla söt, mätt och belåten! Vi kan väl höras på telefon senare idag? Kram

    SvaraRadera
  3. Så underbar. Lik sin pappa är han också :)

    SvaraRadera
  4. Han är så himla fin! Det där har ni gjort bra. Hoppas ni kommer på ett bra namn snart

    SvaraRadera
  5. Nämen Grattis.. titta vad man missar för att man inte går in på bloggen varje dag! ;-)

    Skönt att höra att allting gått bra och att ni fick en frisk liten gosse.

    SvaraRadera