lördag 16 januari 2010

Lördag...

Och jag hoppas på en kanon dag idag.

Idag åker jag och faster hem till farmor och farfar och kollar om de har något roligt hemma att göra något annat roligt av. =)
Sedan får vi se vad vi hittar på för hyss idag. Vi är ganska så bra på att hålla oss i skinnet men skenet kan ju bidra. Haha.
Skönt iallafall att hitta på något även denna dag så den också flyter på.
Nu närmar det sig med stormsteg tills det är dags för lilleplutt i magen ska komma ut och mysa. Ska bli väldigt spännande faktist. Hoppas verkligen att allt ska gå bra. Förlossningsjournalen ligger redan i bilen och kameran har jag med mig i jackfickan. Så jag är redo ifall jag nu inte skulle vara hemma och allt skulle sätta igång =)
Jag hoppas ni alla får en trevlig Lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar