tisdag 19 januari 2010

Kväll

Och ingen Jon Blund här inte.

Nej jag är minnsan inte trötter vilket gör mig lite irreterad faktist. Jag trodde det skulle bli tidigt i bingen för min del idag då jag var tröttmössa efter ha vart på prommis med faster samt sprungit trappor mm. Men inte det inte.
Gubben min åkte iväg med sina vänner långt för att hämta en snöskoter. Dom är väl hemma någon gång imorgon bitti igen så nu är jag ensamen. Hoppas då inte bebis får för sig att kika ut just nu då.
Tvättat har jag gjort lite grann idag också. Även tvättat vagnklädseln. Jag har också vart på babyland och införskaffat en fårfäll till vagnen.

Nu är också BB-väskan packad. Inte för att jag la i så mycet där. Men det blev en tandborste, rengöing till ansiktet, shampo och balsam samt lite kläder. Den står nu så fint i hallen om jag skulle behöva den. =)

Nej jag ska väl gå och lägga mig i sängen och hoppas på att Jon Blund hittar hit så jag somnar.

Natti natt alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar