måndag 4 januari 2010

Trött Måndag

Imorse var jag och gubben effektiva och städade och tvättade hemma. Var vaken klockan 9 imorse kors i taket. Men låg kvar och drog mig till halv 10. Men inte har jag kännt mig utvilad idag inte. Snarare kvärt om. Och frusen är jag också. Men det har säker med tröttheten att göra.

Jag och Rasmus skulle åka till Hampus grav idag tänkte vi men så blev det inte. Vi skulle ta det imorgon istället.
Dagen har flugit iväg åter igen och det måste jag ändå säga att jag är oerhört tacksam över. Mycket ont i bäckenet i dag också. Bara en massa elände att tjata om denna dag. Men snart är jag klar. Snart slipper jag detta tunga.
Jag är hemma hos faster som vanligt =) Vi har ätit soppa även det som vanligt=) Det är gott det.
Hoppas ni har haft en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar