torsdag 21 januari 2010

Torsdag 21/1


Idag ska jag och faster åka på återbesök hos fasters rygg läkare. I övrigt vet jag inte vad dagen bjuder på. Igår sprang vi i trappor upp och ner i tvättstungan. Inte allt för mycket iallafall =)
I natt har jag sovit mycket dåligt. Har slagits med min man hela natten. Har han inte tagit för mycket platts så har han snarkat som aldrig förr. Han kanske börjar bli lite förkyld? Jobbigt har det vart iallafall det är en sak som är säker.
Innan jag åkte hemifrån igår morse så hade jag plockat och fixat hemma. När jag sedan återväder hem igen på kvällen så ser det ut som en bomb slagit ner i köket samt att det låg en hel del grejjer framme i vardagsrummet. Måttligt glad blev jag då.
Men nu har jag låtit skiten i köket stå framme. Det där får han städa själv tycker jag. Men därimot har jag plockat i vardagsrummet. Jag tycker inte om att ha oreda jämt för att han inte kan plocka undan efter sig. Så det mesta av hans saker som låg framme hamnade på hans databord. Så vill han inte ha det där så får han lägga det där det ska vara istället.
Skönt att få ur mig lite agritioner.
Ingen bebis har kikat ut ännu. Och det lär den heller inte göra förens datumet för kejsarsnittet känns det som. Den lilla myser och gnor där inne i värmen =)
Imorgon är det dags för sista inbokade barnmorskebesöket.
Nepp nu ska jag dricka mitt te här och kolla igenom lite bloggar innan jag tar mig till sovrummet för att leta upp något att ha på mig idag.
Ha en fin dag!

4 kommentarer:

  1. Ojdå sitter och snurrar på nätet och läser lite så snubblar jag in på DIN sida här :-)
    Fasiken så kul att läsa lite och jäklar va förvånad jag blev när jag såg att du e gravid. Stort grattis te dig. Jag ska bli morfar vilken dag som helst, man kan ej säga morfar direkt eftersom det e Cissi mitt exs dotter som ska ha. Men jag e ju mer pappa te henne än hennes far. Så jag skryter med att jag ska bli morfar. Trillade in på din mors sida oxså hmmm :-) såg va den hette och tänkte det måste vara Ammi me tanke på Grease :-)
    Nehe nu ska jag ej störa, du får hälsa din underbara mor. Kram på dig
    Mvh Tobbe i Eskilstuna

    SvaraRadera
  2. Hahaha slåss med mannen va!! När jag väntade mina tjejer hade jag eget sovrum sista veckorna. Allt för att själv få sova utan att nån snarkar eller petade på mig för att tala om att jag snarkar när jag äntligen somnat. För det är ju inte att gravida kvinnor kan bli lite känsliga , absolut inte...

    Ha en fin helg, å du Linda snart kommer bebben.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Hej Tobbe i Eskilstuna!
    Det verkar råda lite förvirring här. Ammi är inte min mamma. Hon är min faster. Men klart jag kan hälsa henne.
    Tack för komentaren.

    SvaraRadera
  4. Aha okey :-) jäkla efternamn :-) Då förstår jag. Tänkte inte på förnamnet juuuu. Ja ja hälsa henne du och förlåt för att jag e trög.

    SvaraRadera