måndag 18 januari 2010

Måndag 18/1

I natt har jag vart vaken till som tätt. Sprungit upp och druktigt vatten och samarin samt sprungit på toa. Många gånger har det verkligen hänt. När det inte var dom behoven längre så brottades jag med min man som jag tyckte tog på tok för mycket platts i natt. Men imellan åt var han riktigt mysig.
Jag låg även vaken väldigt länge imorse och kände lilleplutt sprattla omkring där inne sammtidigt som jag började tänka på vår ekonomi som vi har. Det ska minnsan bli spännande att se hur det går nu i Februari då gubben knappt fått jobba något. Jag fattar inte hur en arbetsgivare kan göra så? Men men synd att klaga. Så länge vi har mat på bordet och tak över huvudet och att vi har hälsan så är jag nöjd =)


Dagen känns lite neråt idag. Kanske är det vädret?
Jag sitter och kollar på efter 10 med malu. Där sitter en ganska så känd svensk kille. Och han han gröna byxor. Vaför han man gröna byxor? Jag tycker det är så otroligt fult. Jag hade en kille som brukade komma till mitt jobb också och han hade ALLTID gröna byor. Tycker dom att det är snyggt? Det kanske är det? Det kanske bara är jag som tycker att det är så fult att jag nästan vill spy. Det ser så traschigt ut.
Nepp nu ska jag dra på mig lite spackel så jag ser fin ut idag =)

1 kommentar:

  1. Den kommer, den kommer :D jag vet att det känns som en evighet när man bara lääääängtar. Men snart så är väntan över. Jag tycker att bebben är väldigt lik Hampus över munnen och näsan!

    Puss gumman

    SvaraRadera