fredag 29 januari 2010

Tankar

Inte är det mycket som längre känns relevant. Allt jag verkar bry mig om just nu är min lilleplutt. Idag var vi på stan och gubben och robert hade emd sig plutten till försäkringskassan och skulle lämna papper medans jag passade på att gå till Lindex och köpa en ammnings-BH. Sen sprang jag in på apoteket. när jag sedan ringde gubben så svarade han inte och jag kände panik i hela kroppen. Varför? Jag blev så orolig över min bebbe. Han är ju så liten fortfarande ju. Konsitiga tankar. Men gubben kom precis då så det var ju inte mer med det.
Vi passade på att åka hem till pappsen och Lena och fika lite där. Även max med familj var där då. Så 2 små pluttar sammtidigt var där=) Just det! Mamma var förbi här idag oxå (igår med). Stolt mormor haha.
Imorgon ska vi på återkontroll på Huddinge sen får vi se vad dagen bjuder på. Tänkte kanske försöka träffa faster? Jag saknar henne ju!

Idag fick pluttis ta sitt första bad. Det var inte populärt alls faktist. Men just nu är han ju ren.

Hoppas ni alla får en fin Fredagskväll!

Tack för alla grattulationer=)

2 kommentarer:

  1. Haha panik det kommer du ha hela livet i kroppen när du ej får tag på barnet. Jag e nog lite överdriven när det gäller att beskydda barnen här.
    Namn kan vara väldigt svårt att komma på men jag tycker att Ammis förslag e kanon Lilla-söt :-)
    Finns så många fina pojknamn kim,Kevin,Jimmy,Malte,Alex,Oskar. Ska inte rabbla upp för många för då blir jag sittande ett bra tag :-)
    Lycka till nu och njut av denna tid när dom e som bäst.

    SvaraRadera
  2. Gumman, tänkte att vi kunde ses idag? Jag saknar dej också och är så nyfiken på bebben. Smsar istl...Kramkram!

    SvaraRadera